کامل ترین و معتبرترین وبلاگ کسب درآمد از اینترنت

پول پارو کردن از اینترنت 100% تضمینی و مطمئن از طریق روشهای جدید و تست شده

کامل ترین و معتبرترین وبلاگ کسب درآمد از اینترنت

پول پارو کردن از اینترنت 100% تضمینی و مطمئن از طریق روشهای جدید و تست شده

20dollars2surf



کسب رتبه اول جهانی سایت 20dollars2surfدر بین سایتهای cashbarرا در alexa به همه

 کاربران سایت تبریک عرض میکنیم.(23/3/1389)


20dollars2surf,the wor
ld number one cashbar

کسب درآمد با نمایش تبلیغات در مانیتور شما

 این سایت به وسیله یه برنامه اجرا میشه و حتی کسانی که اینترت دیال دارن می توانند درامد کسب کنند همین سایت است اگر 5 نفر را زیر مجموعه خودت کنی ماهیانه تا 4 میلیون پول بدست می آوری بدون هیچ کلیکی   

سایت سورف اروپائی:نیاز به سرمایه گذاری نداره و بلافاصله بعد ساین آپ 10$ به اکانتتون واریز میشه، سایت دارای 4 سطح عضوگیری با تعداد اعضاء نامحدوده که بازاء هر عضو در لول اول 0.4$ و در لول دوم0.2$ و در لول سوم0.05$ و در سطح آخر مبلغ 0.03$ پرداخت میکنه. شما روزانه یک ایمیل درInbox دریافت خواهید کرد که شامل3 تا 4 آگهی هست که باید آنها را طبق زمان داده شده سرف کنید برای اینکه سایت مطمئن بشه شما فعالید. مینیمم پرداخت 50 دلاره و در صورت درخواست، پانزدهم هر ماه بصورت چک بنام شما صادر و به آدرس پستی شما ارسال میشه ، مثلاً شما12 نفر زیرمجموعه معرفی کنید اونا هم هر کدوم 12 تا و میره تا سطح چهارم درنتیجه شما ماهانه چک 742$ دلاری در منزل دریافت خواهید کرد. که با زیادتر شدن اعضا شما، ماهانه درآمدتان زیادتر خواهد شد(برای محاسبه درآمدتان میتوانید در قسمت make money کلیک کنید).ایمیلتو تو قسمت Subscribe وارد کن تا ثبت نام کنی(از هر کامپیوتر فقط 1نفر) بعد یک ایمیل برات میاد که روی لینک داده شده کلیک کن و وارد سایت شو و اطلاعاتی که خواسته صحیح وارد کن(نام و فامیل و آدرس منزل دقیق وارد شود)، شما حالا عضو شدی و میتونی با لینکی که برات ایمیل میشه عضوگیری کنید 

آیا شرایط خاصی برای عضویت در این شرکت وجود دارد؟

خیر هرکس  بدون هیچ هزینه ای می تواند عضو بشود

طریقه عضویت را توضیح می دهید؟

بعد از اینکه وارد سایت می شوید ایمیل خودتان را که بعنوان نام کاربری شما حساب می شود وارد می کنید و اینتر می زنید صفحه ای باز می شود که باید نرم افزار شرکت تبلیغاتی 20 دلارسورف دانلود بکنید که حجم آن 1.45 مگا بایت است و در مراحل نصب باید نام و جنسیت و زبان و اگر سایت یا وبلاگ دارید وارد کنید بعد از تکمیل برای شما یک ایمیل که پسورد ورود به سایت است ارسال می شود که باید بعد از ورود به سایت آنرا در قسمت Account تغییر دهید

طریقه درآمد از این شرکت چیست؟

بعد از نصب برنامه  یک بنر در زیر صفحه نمایش کامپیوتر شما دیده می شود که با اتصال به اینترنت تبلیغات نمایش داده می شود و شما حداقل از همین بنر ماهیانه 10000پوینت درآمد دارید بدون هیچ زیر مجموعه . اما اگر خود بنر یا لینکی که سایت برای زیر مجموعه جمع کردن در اختیار شما می گذاره توسط دیگران فقط نمایش داده شود 1 پوینت و اگر کلیک شود 10پوینت به شما تعلق می گیرد و همچنین از طریق زیر مجموعه های خود تا 10 سطح 10% درامد آنها به شما تعلق می گیرد

چگونه پوینت بدست می آوریم؟

با اتصال به اینترنت به ازای هر ساعت شما 50 تا 60 پوینت بدست می اورید نیاز به کلیک روی بنر نیست بطور کلی هر چی بیشتر تو اینترنت باشی درآمد بیشتری کسب میکنی خود شرکت همه پوینت های شما رو در اخر ماه به دلار تبدیل می کنه

هر پوینت چند دلار هست؟

باید توجه داشته باشید قیمت پوینت ها در هر ماه تغییر می کنه و اون بستگی به فعالیت اعضاش داره که هر چه بیشتر باشه شرکت تبلیغات بیشتری و درآمد بالاتری بدست می آورد و پوینت های شما رو با قیمت بالاتری می خرد اما یک حداقل و حداکثر  قیمت هر پوینت  در پائین ذکر کردم


هر 1000 پوینت برابر 15 سنت یا 13000 پوینت 2 دلار و 130 هزار پوینت برابر 20دلار

هر 1000 پوینت برابر 20 سنت یا 10000 پوینت 2 دلار و 100 هزار پوینت برابر 20دلار

هر 1000 پوینت برابر 25 سنت یا 8000 پوینت 2 دلار و 80 هزار پوینت برابر 20دلار



اگه حال دارین یه حساب کتاب باهم بکنیم؟

(اصول علم آمار میگه: نه خوش بینانه حساب کنید نه بدبینانه! منطقی حساب کنید.)

با این حساب من بازم بدبینانه حساب میکنم. مثلا هر کس فقط از آشناهای نزدیکش میتونه حداقل 20 نفر توی هفته اول  زیر مجموعه بگیره، ولی من میانگین زیر مجموعه رو فقط 5 نفر حساب می کنم و عضویت 5 نفر رو در نهایت بدبینی 1 ماه حساب می کنم و میانگین درآمد ماهیانه اعضا رو از تبلیغ دیدن در هر ماه رو فقط 1 دلار حساب میکنم.

    

محاسبه تقریبی درآمد 10 ماه اول
            ماه تعداد زیر مجموعه                     درآمد ماهانه
روز  اول 0درآمد ماهیانه 1 دلار (1000 تومان)
یک ماه بعد5 نفر              درآمد 5 نفر میشه 5000 تومان که 10% به شما میرسه یعنی 500 تومان
  ماه دوم   25 نفر                2500 تومان                                  
ماه سوم125 نفر              12500 تومان                                  
ماه چهارم625 نفر              62500تومان                                  
ماه پنجم3000 نفر              300000 تومان                                  
ماه ششم15000 نفر              1500000 تومان                                  
ماه هفتم75000 نفر              7500000 تومان                                  
ماه هشتم375000 نفر              37500000 تومان                                  
ماه نهم1875000 نفر              187500000 تومان                                  
ماه دهم9375000 نفر              397500000 تومان                                  
جمع کل11718780 نفر              1171878000 تومان                                  

خب اگه باز هم بدبینانه نگاه کنیم وفرض کنیم فقط کمتر از 1% این مجموعه رو توی یک سال صاحب شدیم یعنی فقط صد هزار نفر، خب با این حساب اگه هر نفر 1000 تومن در ماه درآمد داشته باشه و از هر نفر 100 تومن یعنی 10% درآمدشون به شما برسه درآمد ماهیانه شما به ماهانه ده میلیون تومن میرسه (یادمون باشه که زیر مجموعه Level 1 ما هم بعد از حدودا یک ماه به درآمد ما میرسه)

دیدین که توی سال اول به مرز 10 میلیون در ماه رسیدیم، خب به نظر شما اگه من این جدول رو توی صفحه اول می آوردم ثبت نام کننده بیشتر نمی شد؟ جواب اینه که بله تاثیر خیلی زیادی تو ثبت نام می کرد، دلیل این که این کارو نکردم اینه که من دوست دارم کسایی ثبت نام کنه که کنجکاوند و تمام صفحه ها رو می خونند. (چون کسب اطلاعات تو این شغل خیلی مهمه)



سلام دوستان یکی از راه های ارتباطی همو طور که می دونید ارتباط از طریق نامه نگاری در سایت هست خوندن و نوشت و  ... رو در پایین می تونید ببینید :

**لینک دانلود تصاویر زیر به صورت زیپ: http://jump.fm/INRNE

شکل ١

شکل ٢

شکل ٣

شکل ۴

شکل ۵



دوستان برای کسانی که هنوووووووووووزلبخند نمی تونند لینک زیرمجموعه گیریشون رو پیدا کنند این تایک رو بخونند :

شکل ١

شکل ٢



سلام دوستان من  این لینک آموزش تصویری رو برای بچه ها گذاشتم که دیگه گنگ و گیج نشوند که چی شد و این حرفها:

اینم بنر ثبت نام :

       

 

شکل ١

شکل ٢

شکل ٣

شکل ۴

شکل ۵

شکل ۶

شکل ٧

شکل ٨

شکل ٩

  

دوستان عزیزی که تصمیم دارن از این راه به درآمد خوب و عالی برسن ، باید بهشون بگم که شروع بازدهی و درآمد در این کار ، بعد از ماه دومه .

پس بدون رودرواسی بهتون بگم  :

اگر میخواین از این راه پول در بیارین ، تا 2 ماه باید صبور باشین و به توصیه های من کاملا گوش کنین تا بهتون راه های درآمد بیشتر رو بهتون بگم .

ولی اگر قراره بعد از ماه اول ، خسته بشین یا به این کار شک کنین ، من فقط میتونم ازتون تشکر کنم که تو این مدت برای من ، سود دادین .

پس بهتره اگه فکر میکنین نمیتونین 2 ماه هم صبر کنین و هم تلاش( و به توصیه های من گوش کنین ) ، بهتره اصلا ثبت نام نکنین یا همین جا بیخیال این کار بشین

بچه هایی هم که تازه عضو شدن لینک INBOX سایت اینه :

http://member.20dollars2surf.com/mp.php



توجه مهم: 

در صورت فیلتر بودن سایت سورف فیلترشکن را از  لینک زیر دانلود کنید  www.gpass1.com .

برای عضو شدن حتما می بایست زیرمجموعه شوید , کسانی که از سایت اصلی عضو


می شوند . از طرف شرکت  20$ حسابشان مسدود میگردد.



دریافت پول از بیست دلار سورف برای اطلاعات بیشتر در مورد
نحوه ی دریافت پول  روی ادامه مطلب کلیک کنید



عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

دریافت پول از بیست دلار سورف
نحوه ی دریافت پول

 

PayPal که در آدرس اینترنتی آن با https://www.paypal.com قابل دسترس است یک سیستم پرداخت آنلاین است که در سال 1998 تأسیس شد، مقر این شرکت در ایالات متحده آمریکا است. سرورهای PayPal در شهر Omaha در ایالت Nebraska در آمریکا  و در دفتر مرکزی بین المللی آن در ایرلند قرار دارند.

استفاده از این حساب تا سال 2001 مشکلی برای ایرانی ها نداشت ولی بعدها اولین حسابی که برای ایرانی ها ممنوع شد پی پال بود که پس از آن ایگولد نیز در سال 2006 اقدام به بلوک کردن حسابهای ایرانی نمود.

در سال 2002  شرکت اینترنتی eBay که مدیر آن شخص ایرانی به نام پیر امیدیاراست امتیاز آن را خرید و سیستم پرداخت حراجی خود را به  وسیله  PayPal گسترش داد به طوری که تبدیل به یکی از حسابهای معتبر جهان گردید که در مدت کوتاهی توانست مانند حساب ایگولد خود را فراگیر کند. اکنون قسمت عمده ای از اجنای سایت ebay  به وسیله پی پال در سراسر جهان خرید و فروش می شود." پیر امیدیار از یک پدر ایرانی و یک مادر فرانسوی در پاریس متولد شد. بعد به اتفاق خاانواده به آمریکا رفتند. 10 سال پیش شرکت   ebay را تاسیس کرد و مدتی بعد هم شرکت پی پال را خریداری کرد".

PayPal اکنون با داشتن بیش از 123 میلیون کاربر در جهان، بزرگترین و معتبرترین سیستم پرداخت آنلاین می باشد و هم اکنون با 7 میلیارد دلار سرمایه جزو ثروتمند ترین های جهان به حساب می رود و او هم همانند بیل گیتس موسسه ی خیریه دارد.

برای افتتاح حساب PayPal باید یک ایمیل و یک حساب بانکی یا یک کارت اعتباری به نام خودتان داشته باشید.

  PayPal در حال حاضر با ایران کار نمی کند و در صورت اطلاع ازایرانی بودن صاحب حساب، حساب را بلوکه می کند و لازم به ذکر است که بر خلاف کلیه حسابهای اینترنتی دیگر به هیچ عنوان افتتاح آن حتی با تغییر آی پی امکان پذیر نمی باشد.

تنها راه استفاده از حساب Paypal برای افراد ساکن در ایران خریداری اکانت وریفای(تایید) شده ی Paypal به همراه Vpn مخصوص همان کشور که Paypal را وریفای کرده است می باشد.


V,P,N : وی, پی ,ان سرویسی است که توسط آن می توانید آدر س ip خودتان را تغییر دهید و هنگام ورود به سایت بانکی همچون Paypal با ip دیگری شناخته شوید برای مثال اگر Vpn با ip هند بخرید و وارد سایت Paypal شوید سایت شما را یک فرد هندی تصور میکند و به راحتی می توانید  دریافت پول از حساب و واریز پول حسابتان را انجام دهید.
Vpn یک کالای فیزیکی نیست!!! Vpn یک یوزرنیم و پسورد است که فردی که آن را به شما می فروشد نحوه ی استفاده از آن را هم به شما توضیح می دهد.
Vpn محصولی است که بسیاری از افراد در ایران آن را ارائه می دهند و با نوشتن کلمه ی وی پی ان - vpn در گوگل سایتهای زیادی را مشاهده می کنید که این خدمات را انجام می دهند.
نگران قیمت هم نباشید قیمت یک وی پی ان با ip اختصاصی بیشتر از 2 یا 5 هزار تومان در ماه نیست شما هم احتمالا فقط یک بار قصد ورود به حساب پی پالتان را دارید تا پول را دریافت کنید بنابراین خرید یک اکانت یک ماهه کافی است.


اگر واقعا شما با ورود به سایت 20Dollars2Surf به درآمد بالای 300 دلاری در ماه فکر می کنید کسب این درآمد ارزش این را دارد که با گذاشتن پول از جیب اکانت وریفای(تایید) شده ی پی پال را خریداری نمایید این اکانت بین مبلغ30 تا 150 هزار تومان به فروش می رسد.
مثلا سایت egolds.net اکانت وریفای شده پی پال را به قیمت 45 هزار تومان می فروشد
سایتهای دیگری هم این اکانت را می فروشند.

تمام این سایتها دارای دفتر مرکزی در تهران به همراه شماره ی تماس و آدرس دفتر هستند که می توانید به آنها مراجعه کنید:

egolds.net
شـــــرکت لـوح رایانـه
 دفتر انقلاب : تهران - میدان انقلاب - خ منیری جاوید(اردیبهشت) - پ223 - ط دوم - صندوق پستی شماره تهران 1413 / 13145
تلفن/ فکس : 66484852,53,54,55,56

Iranpersian.ir
شرکت ایران پرشین
آدرس شرکت: تهران ،خیابان ستارخان، خیابان زارع، پلاک 70، واحد 3
شماره های تماس:  66525002- 66558552 -  66558553   (021)
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9.5 الی 20 - پنجشنبه از ساعت 9.5 الی 18

برای اطلاع در مورد آدرس و شماره ی تلفن سایتها می توانید روی لینکهای زیر کلیک کنید.


IranPersian.ir | eGolds.net | bazarha.ir | ydc.ir | iranpayment.ir | nilopar.com | istgah.com/firekeys/key_123098| AlertPay-Bank

 

یک سوال: خوب ما توسط این سایتها حساب پی پال را خریداری کردیم حالا چگونه پول را از پی پال به ایران بیاوریم؟؟

جواب:تمام سایتهای بالا کار نقد کردن پول را هم انجام می دهند یعنی شما به آنها یک شماره ی حساب در یکی از بانکهایی که حساب دارید(مثلا سپهر,سیبا,پارسیان و ...) می دهید و آنها در ازای دریافت دلارهای پی پال به شما پول بر حسب ریال می دهند برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایتهای بالا مراجعه کنید.

 

یک پیشنهاد: در حال حاضر اصلا به پی پال و مسائل مربوط به اون فکر نکنید. الان فقط به کسب درآمد فکر کنید و هر وقت که به درآمد بالایی  در سایت رسیدید (مثلا200دلار) یک اکانت پی پال خریداری کنید و مراحا تبدیل پول را انجام دهید مطمئن باشید حتی کسب درآمد 100 دلار در سایت 20دلارز 2 سورف این انگیزه را به شما می دهد تا با صرف هزینه ی 50 هزارتومانی یک اکانت پی پال و یک V,p,n خریداری کنید چه برسد به کسب درآمد 680 دلاری در ماه!
لطفا نظر بدید

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد